Gothic 3 була досить-таки неоднозначною грою. Величезна кількість багів, ніяка оптимізація і цікавий "готичний" геймплей в якості нагороди для самих терплячих. Питання про продовження довгий час залишався відкритим. Але оцінивши популярність серії, видавець JoWood прийняв рішення випустити ще одну частину.
Однак дуже багато розпочато з чистого аркуша. Скажімо, розробники нові. На зміну батькам серії з Piranha Bytes прийшли куди менш імениті французи (точніше, не зовсім, команда тільки базується у Франції, а насправді дуже навіть інтернаціональна) з Spellbound . Ніколи не чули про такі? Цілком можливо. Єдиний більш-менш їх вдалий і знаменитий проект - стратегія Desperados , своєрідний клон Commandos . Як виявилося, за 15 років свого існування вони випустили ще кілька іграшок, але навряд чи про них знає хтось крім самих розробників. І цій команді довірили Gothic 4 .
Ой, вибачте, тепер гра називається так - Arcania: A Gothic Tale . Зроблено це було в першу чергу для американського ринку. Попередні частини там особливої популярності не мали, тому така велика цифра "4" багатьох могла б відлякати.
Рослинність буде дуже якісна.
Втім, цілком можливо, що ми побачимо абсолютно нову гру. Наприклад, головний герой. Протягом усіх трьох попередніх частин це був один і той же Nameless (Безіменний). У Arcania нас чекає теж Безіменний, але інший. Той, що був раніше, став королем і вторгся на рідний острів нового протагоніста, щоб об'єднати підвладні землі. Судячи з усього, нам дадуть вибір: допомагати в об'єднанні або боротися проти нього.
У загальному і цілому сенс гри залишиться тим самим: виконуємо сотні квестів, отримуємо досвід, рівні, нові навички та вміння. Крім того, передбачені спеціальні окуляри, які будуть витрачатися для навчання у тренерів. Вже є і просунута крафтерская система, що дозволяє створювати свої власні речі або покращувати знайдені. Вся зброя буде складатися з декількох деталей. Наприклад, лезо і рукоятка для меча. Досить знайти або скувати одну хорошу рукоятку і взяти кілька різних лез на всі випадки життя, і ви забезпечите себе повним захистом, до того ж залишивши широкий простір для настройки. А алхімія, в порівнянні з минулими частинами, буде сильно спрощена. Взагалі, очікується глибока переробка інтерфейсу: він повинен стати одночасно і зручніше і простіше. Все кругом при наведенні покаже підказку. Ті, хто не любить допомогу від гри в будь-якому її прояві може просто відключити всі "казуальне" штуковінкі. Плюсом інтерфейсу Arcania є також і те, що він WoW -образний. Понад десять мільйонів гравців розберуться в ньому за п'ять хвилин. Хіба це не чудово?
Світлові ефекти в дії.
Бойова система теж буде кілька поліпшена. Звичайно, збережеться велика частина старих супротивників, типу тролів, драконів, орків і кабанів. Але ось що стосується главгероя, то для нього битви стануть дещо простіше. Наприклад, тепер нам не доведеться кожного разу милуватися довжелезній анімацією, коли герой випиває "лечілку". Швидкість не як в Diablo , але все-таки в кілька разів швидше, ніж в попередніх частинах.
Розробники дуже обережно підходять до переробки настільки усталеною гри. Одним з найголовніших кроків стане введення нової, більш розвиненою магічної системи. Раніше, магія була не так популярна, зручна і ефективна, але тепер вона стане однією з центральних частин геймплея. Крім розкидання файерболл направо і наліво, Безіменний зможе керувати погодою (як вам туман в якості прикриття для відступу?), А також змінювати день на ніч і навпаки. Останнє заклинання відкриває найширші можливості: зробили ніч, вся зла живність обертом пішла спати, а ми в цей час тихо і непомітно закінчуємо своє якесь важливе справу (крадемо, вбиваємо, саботуємо).
Ще трохи лісу.
Якщо ж щось піде не так, то доведеться захищатися. Про зброю, яке можна збирати-розбирати на свій розсуд, було сказано вище, це ж стосується і броні. Її доведеться майструвати окремо, відразу цілі костюми вивалюватися з ворогів не будуть. Завдяки цьому знову ж з'являється маса всіляких варіантів екіпіровки. А щоб надати своїм особистим речам індивідуальність, гравці зможуть створювати свої герби і поміщати їх на щити, плащі та обладунки (вони, між іншим, є точними копіями тих, що використовувалися в середні віки; для цього розробники сфотографували кілька тисяч всіляких військових деталей, представлених в австрійській збройовій палаті).
Що стосується квестовой частини, то вона піддалася глибокої переробки. В Gothic 3 ми могли спалити одне місто, залишаючись благочестивим паном в іншому. Тепер же наші дії ще сильніше впливатимуть на хід гри. Проходження одних квестів відкриє дорогу до інших, закривши її до третіх. Це ж має забезпечити високий показник replayability.
Про технічну же частині поки нічого невідомо, крім того, що робиться гра на движку Trinigy's Vision Engine. Також ми можемо помилуватися скриншотами - красивими, з масою об'єктів і рослинності. Ті, хто бачив технічну демку заявляють, що картинка виглядає дуже живий - листя на деревах тремтять, сонце пробивається крізь них, а десь на задньому плані стоїть милий сільський будиночок ...
Ніяких "нормальних" скріншотів поки немає. Тільки такі сценки сільгосп побуту.
***
Зараз за гру боязно. Так, все начебто виглядає красиво, мило. Ось тільки точно ми отримаємо ту саму " Готику "? Або це буде якась невідома Arcania ? Дізнаємося вже взимку.
|