Третя " Готика " стала одним з головних розчарувань для любителів RPG. Ми так захопилися обіцянками розробників щодо безмежного світу, величезної кількості локацій і просунутої рольової системи, так очікували продовження серії ... А отримали забагованную донезмоги гру: вильоти, глюки, невиконуюча квести робили проект абсолютно нестерпним, і ситуацію були не в змозі виправити навіть кілька патчів.
Через півтора року після виходу проекту JoWood оголошує про паралельну розробці аддона Gothic 3: Forsaken Gods і четвертої частини. На щастя чи на жаль, автори провальною третьої готики - Pyranha Bytes - участі в процесі не беруть, тому як посварилися з видавцями ще в травні минулого року. З одного боку, ми сміємо сподіватися на вдалу оптимізацію движка і прийнятне кількість багів. З іншого - команда, що займається продовженням відомої РПГ, має туманне уявлення про поставлену задачу.
Ще одна неприступна, готична у всіх сенсах фортеця.
Причина, по якій JoWood вирішила взятися за додаток до останньої "Готиці", проста: між сюжетами Gothic 3 і Gothic 4 - величезна прірва. Пріквел залишив відкритими багато питань, і Forsaken Gods повинен дати нам відповіді на них, а також розповісти передісторію подій четвертої частини, що відбуваються в зовсім інший ігровий всесвіту. Але повернемося до фабули аддона.
Головний герой повертається в Міртану після дворічної відсутності. Війна з орками здорово втомила його, і цей час він провів далеко від врятованої їм країни, в тиші і спокої. Те, що він побачив, навряд чи його порадувало: за відсутності ворогів з інших рас люди почали війни між собою, феодали різних калібрів ніяк не можуть примиритися один з одним і вганяють держава в жах міжусобних сутичок. Наша мета - знову об'єднати ворогуючі міста і князівства. Завдання не з легких, особливо якщо врахувати, що помічників у цьому почесному справі у героя не очікується. Розробники обіцяють, що проходження основного квесту займе близько 20-25 годин.
Цей динозавр - один з шістнадцяти нових монстрів.
Крім нової сюжетної лінії нас очікує серйозна оптимізація ігрового движка, завдяки якій істотно покращиться деталізація об'єктів, збільшиться число жителів у всіх населених пунктах і зменшаться системні вимоги, ставши осудними для картинки такого рівня. Девелопери злегка допрацювали генератор зовнішності, за рахунок чого не тільки надали нам більше простору для фантазії, але і додали свіжі обличчя в натовп друго- і третьорядних персонажів. Не обійшлося без поповнення бестіарію, колекцій зброї та обладунків.
Ландшафти залишаться такими ж в міру похмурими.
***
У четвертому кварталі ми побачимо хороший, якісний аддон, що містить традиційний набір нововведень: свіжі квести, додаткові предмети і персонажів, плюс серйозну оптимізацію графічного ядра. А там вже і Gothic 4 не за горами ... Господа з JoWood , судячи з усього, покажуть фанатам " Готики " небо в алмазах.
|